loading...
دانلودرایگان نرم افزار|دانلودبازی,دانلودمستندوانیمیشن,دانلوداموزش
بوم دانلود بازدید : 306 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

آقای ” مارک کامینگز” سابقا دختری به نام ” مارتیزا” و خانم ” جسیکا او دانیل” نیز پسری به نام ” شاون” بوده اند و اکنون هویت جدیدی دارند و همین مسئله از ازدواج آنان یک سوژه خبری ساخته است.

ازدواج جالب دو تغییر جنسیت داده + عکس

 

هردوی آنها به دلیل فشارهای روانی دست به خودکشی زده اند و بعد از مدتها تحمل فشار موفق شده اند تغییر جنسیت دهند. آنها در جلسات مشاوره روانشناسی با هم آشنا شده و در یک نگاه عاشق هم شدند. و بعد از مدتی نامزدی اکنون تصمیم به ازدواج دارند.
مارک در این مورد میگوید: زمانیکه جسیکا را دیدم احساس کردم ما میتوانیم باهم خوشبخت باشیم و شرایط یکدیگر را به خوبی درک میکنیم. مارک در سال ۲۰۰۳ عمل تغییر جنسیت داد ، او سابقا به عنوان یک زن بدنسازی میکرد و اکنون که یک مرد است با جدیت بیشتری به کار بدنسازی میپردازد. جسیکا بعد از آشنایی با مارک عمل تغییر جنسیت انجام داد.

 

ازدواج جالب دو تغییر جنسیت داده + عکس
ازدواج جالب دو تغییر جنسیت داده + عکس

او میگوید: ابتدا فکر میکردم تمایلات همجنسگرانه دارم و همین باعث آزار و اذیت من شده بود اما وقتی مطالعات زیادی انجام دادم فهمیدم که باید عمل تغییر جنسیت انجام دهم. اکنون از زندگی ام خیلی راضی هستم و احساس آرامش میکنم.
منبع : پرداد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 990
  • بازدید ماه : 5,399
  • بازدید سال : 40,340
  • بازدید کلی : 451,973
  • کدهای اختصاصی