loading...
دانلودرایگان نرم افزار|دانلودبازی,دانلودمستندوانیمیشن,دانلوداموزش
بوم دانلود بازدید : 653 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus 6.0.316.0 Final NOD32 Antivirusامروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟

 

بوم دانلود بازدید : 247 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

Ad-Aware Free Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه محافظت از سیستم می باشد. این نرم افزار قدرتمند که ترکیبی از آنتی ویروس و برنامه ضد جاسوسی است می تواند امنیت سیستم شما را بصورت حرفه ای تضمین کند

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

بوم دانلود بازدید : 250 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

اهمیت گرفتن Backup یا همان نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوها و ... زمانی بیشتر به احساس می شود که کاربران به هر دلیل دچار مشکلی در سیستم و پی آمد آن نابودی اطلاعات خود شوند و آنگاه است که اگر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نموده باشند با خیالی آسوده با مشکل نابودی اطلاعات کنار آمده و با استفاده از همین نسخه اطلاعات نابود شده را به راحتی بدست می آورند.

بوم دانلود بازدید : 527 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است.

بوم دانلود بازدید : 222 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)


بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

بوم دانلود بازدید : 250 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

آنتی ویروس نورتون Norton AntiVirus محصول شرکت سایمانتک - Symantec از جمله بهترین ضد ویروس های معتبر دنیا به حساب می آید. با دانلود و نصب این آنتی ویروس یک محافظت همه جانبه از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، کدهای آسیب رسان ActiveX، اپلت های ساخته شده توسط جاوا و دیگر برنامه های مخرب به عمل می آید.

بوم دانلود بازدید : 280 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Spyware Terminator

Spyware Terminator Premium 2012 3.0.0.82 Final یک نرم افزار ضد جاسوسی رایگان با کارایی آسان و موثر برای حذف جاسوس ها با مقابله بلادرنگ در مقابل جاسوس، تبلیغ، کی لاگر، اسب تروجان، دزد مرورگر و دیگر نرم افزار های آسیب زننده بدون اطلاع شما به کار می رود. Spyware Terminator از کامپیوتر شما به وسیله یک پوسته حفاظتی قدرتمند و بلادرنگ محافظت کرده و با اسکن پیشرفته سیستم، جاسوس ها را یافته و در یک قرنطینه امن نگهداری می کند.

بوم دانلود بازدید : 241 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه شبکه های تورنت به یکی از قدرتمندترین شبکه های اشتراک فایل تبدیل شده است. شما میتوانید با استفاده از این گونه شبکه های اشتراکی فایلهای حجیم خود را در سرتاسر حهان با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری و مدیریت فایلها و دانلود فایل از تورنت نیازمند به نرم افزاری به نام µTorrent می باشد.که با نصب آن قادر به دانلود کردن فایلها، اشتراک گذاری، مدیریت و... با سرعت بالا جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده می باشید.

بوم دانلود بازدید : 157 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند

بوم دانلود بازدید : 255 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

مدت زمان زیادی نیست که نسخه جدید از مرورگر Safari‌ عرضه شده است. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 از Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند.

بوم دانلود بازدید : 237 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

http://vatandownload.com/image/img/wrb8lu29vt4cdele0mwg.jpg

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

بوم دانلود بازدید : 606 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.

بوم دانلود بازدید : 302 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

بوم دانلود بازدید : 421 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

از آنجایی که امروزه ارتباط اینترنتی بسیار رایج شده است افراد زیادی از مسنجرها برای برقراری ارتباطات نوشتاری، صوتی و یا ویدیویی استفاده می کنند. ooVoo نیز در واقع نوعی مسنجر است که به وسیله آن قادر به برقراری ویدئو چت (ارسال پغام های تصویری)، تماس های تلفنی و یا گفتگوهای متنی خواهید بود.

بوم دانلود بازدید : 278 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

فرمت PDF توسط شرکت Adobe طراحی شده و مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند.

بوم دانلود بازدید : 266 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

اگر بخواهیم نام تعدادی نرم افزار را که در زمینه اجرای فیلم ها و پخش فایل های صوتی نام ببریم به نرم افزاری می رسیم که آنقدر قدرتمند و معروف است که بسیاری از کاربرانی که هم با اینترنت سروکار دارند و هم از یک نرم افزار به عنوان پلیر استفاده می کنند این ابزار را می شناسند. این نرم افزار که Real Player نام دارد ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.

بوم دانلود بازدید : 312 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

بوم دانلود بازدید : 335 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد.

بوم دانلود بازدید : 350 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

 

امروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,057
  • بازدید ماه : 5,466
  • بازدید سال : 40,407
  • بازدید کلی : 452,040
  • کدهای اختصاصی